کد خبر: 288706
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
بازدید 421
آب مظهر روشنایی است

مهرواره «روشنایی » با هدف اهمیت آب و مصرف هوشمندانه آن در زندگی کودکان و نوجوانان در کرمان برگزار می شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، دو نشست تخصصی پیرامون برگزاری «مهرواره روشنایی آب» با هدف افزایش آگاهی کودکان ونوجوانان نسبت به اهمیت آب در زندگی و فرهنگ‌سازی مناسب در زمینه مصرف هوشمندانه آب، طی هفته گذشته با حضور مدیر کل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نماینده ادارات کل آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و محیط زیست استان کرمان در محل اداره کل کانون برگزار شد.

محسن روحی در رابطه با برگزاری این مهرواره اظهار داشت : با توجه به مقوله کم آبی و وضعیت بحرانی منابع آب استان کرمان کانون پرورش فکری به دنبال مشارکت و همکاری با سازمان‌های متولی موضوع آب، برای فرهنگ‌سازی در این زمینه برای کودکان و نوجوانان است .

وی با تاکید بر مقوله آموزش و ایجاد حساسیت نسبت به مسئله آب، بازدیدهای حضوری کودکان و نوجوانان و مربیان از سدها و تصفیه‌خانه‌ها و ... ، تولید اثر و برگزاری یک نمایشگاه عملیاتی که تلفیقی از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و علمی با بهره‌مندی از تکنولوژی روز و طراحی محیطی است را از بخش‌های بعدی مهرواره روشنایی ذکر کرد.

بر اساس این خبر، پیش‌بینی می شود مقدمات برگزاری مهرواره روشنایی آب با بررسی طرح‌های پیشنهادی کارشناسان و تشکیل نشست‌های تخصصی بیشتر تا پایان شهریور به طول انجامد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =