کد خبر: 288708
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
بازدید 569
موفقیت اعضای کانون مهدی‌شهر در آزمون انجمن خوش‌نویسان

سه عضو کودک و نوجوان کارگاه خوش‌نویسی مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر با شرکت در آزمون انجمن خوش‌نویسان این شهرستان به مرحله عالی و متوسط این هنر راه‌یافتند.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، محبوبه حیدریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهدی‌شهر از مؤفقیت سه عضو کودک و نوجوان این مرکز در آزمون انجمن خوش‌نویسان خبر داد و گفت: این اعضا با راهنمایی نساء سعیدی مربی کارگاه خوش‌نویسی توانستند در آزمون دوره‌های مقدماتی و خوش انجمن خوش‌نویسان این شهرستان شرکت کرده و با مؤفقیت این دوره‌ها را طی کنند.

حیدریان، خوش‌نویسی را یکی از کارگاه‌های مورد علاقه اعضای کودک و نوجوان عنوان و اظهار کرد: پایان هر ترم، مربی کارگاه تعدادی از اعضا را به‌منظور جذب و پایدارسازی در کارگاه و هم‌چنین ایجاد انگیزه و تقویت اعتماد به نفس در آنها برای شرکت در آزمون‌های انجمن خوش‌نویسان معرفی می‌کند و هرساله شاهد مؤفقیت اعضا در دوره‌های مختلف انجمن و ورود آنها به مراحل بالاتر هستیم.

گفتنی است؛ غزل صفایی و غزاله صفایی در آزمون دوره خوش و محمدرضا حیدریه در آزمون دوره مقدماتی انجمن خوش‌نویسان سمنان شرکت کردند و با اخذ مدرک هنری خود به دوره بعدی راه‌یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =