«پویش فصل گرم کتاب» در بوستان‌های قم کلید خورد

پویش ملی «فصل گرم کتاب» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری استان قم، در بوستان‌های شهر اجرا می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان قم، شیرین دادخواه کارشناس‌فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان از اجرای پویش ملی «فصل گرم کتاب» با مشارکت سازمان فرهنگی‌ورزشی شهرداری قم در تابستان ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: طرح پویش گرم کتاب با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و شعار آینده را باید ساخت برای دومین سال متوالی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

شیرین دادخواه در ادامه افزود: این پویش با هدف ایجاد فضایی خارج از مراکز کانون جهت مطالعه‌ی کتاب و فعالیت‌های کتاب‌محور با تلفیق شعار «آینده را باید ساخت» و «قم، شهر دوست‌داشتنی» بر دو اصل  «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی» و «تمرین زندگی» تأکید دارد.

کارشناس فرهنگی کانون استان قم هم‌چنین با اشاره به مشارکت سازمان فرهنگی‌ورزشی در این پویش ملی اظهار داشت: مربیان مراکز فرهنگی ثابت و سیار کانون با حضور در ایستگاه‌ها به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جذاب و بانشاط برای مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها مانند معرفی وقایع و شخصیت‌های شهر، ارتقای فرهنگ شهروندی، قصه‌گویی، بلندخوانی، کاردستی، بازی‌های محلی و ارتقای مهارت‌های زندگی می‌پردازند.

گفتنی است؛ پویش «فصل گرم کتاب»  از تاریخ ۱۳تیرماه۱۳۹۸ پنجشنبه‌ی هر هفته ساعت ۲۰ تا ۲۳ در بوستان‌ هاشمی آغاز شده است و قرار است هر هفته در یک تفرج‌گاه تا ۷ شهریور ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =