امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین ادارات‌کل کانون پرورش فکری و فنی و حرفه‌ای استان گلستان

به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک و گسترش همکاری‌های آموزشی و مهارتی، تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فنی و حرفه‌ای استان گلستان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این نشست محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان، ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند، هم‌راهی و تعامل سازنده‌ی مجموعه‌ی فنی و حرفه‌ای با کانون، تصریح کرد: با امضای این تفاهم‌نامه و به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های اثربخش و موثر دو دستگاه زمینه‌ی توانمندسازی کودکان و نوجوانان در راستای کسب مهارت‌های زندگی و شغلی به شکل چشم‌گیری فراهم و گسترش می‌یابد.
این مقام مسوول فرهنگی اظهار امیدواری کرد که با توجه به حرکت فرآیندی و نگاه مهارت محور کانون پرورش فکری گام‌های محکم و استواری در راستای رشد و توسعه‌ی مهارت‌های فردی و اجتماعی کودکان و نوجوانان گلستانی بر داشته خواهد شد.

آشنایی اعضا با تفکر کارآفرینان، معرفی دست ساخته‌های اعضا در رویدادهای نمایشگاهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مطلوب اعضا و کارآموزان افتخارآفرین هر دوحوزه از محورهای اصلی سخنان مدیرکل کانون گلستان در این جلسه بود.

هم‌چنین مدیرکل فنی و حرفه ای استان گلستان با اشاره به ضرورت تربیت نوجوانان مهارت محور، کار آفرین و برآورده نمودن نیازهای نیروی انسانی با مهارت فنی بالا در سطح استان، آمادگی مجموعه‌ی خود را برای هرگونه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

وی با توجه به برخورداری اداره‌کل فنی و حرفه‌ای از امکانات کارگاهی و مهارتی بیان کرد: آماده‌ایم طی برگزاری جلسات کارشناسی شده در قالب موضوعات مشترک، کارگاه‌های عملی و مهارتی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان برگزار نماییم.

گفتنی است در این نشست که با حضور معاونان و جمعی از کارشناسان دو دستگاه برگزار شد، مقرر گردید در نشستی دوجانبه اهداف تخصصی این تفاهم‌نامه هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =