کد خبر: 289445
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
بازدید 441
نخستین مهرواره ادبی منطقه مغان استان اردبیل برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در مراسم اختتامیه این مهرواره گفت: در راستای جهت‌دهی و شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان استان این مهرواره ها پیش‌بینی‌شده و در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده تصریح کرد: فرزندان استان سرشار از استعداد و توانمندی است و در حوزه ادبی و بخش داستان هم، انتخاب ۹ عضو ادبی داستان‌نویس برای اولین مهرواره داستان کشور که در اواسط مردادماه در تبریز برگزار می‌شود، گویای توانمندی و تأثیر مربیان، استعداد و خلاقیت کودکان و نوجوانان استان است.

او ادامه داد: تاریخ منطقه مغان شامل شهرستان‌های بیله سوار، پارس‌آباد، گرمی و اصلاندوز، سرشار از ظرفیت‌های مهم تاریخی برای پرداختن ادیبانه به موضوع است که سرآمد آن قصه سارای است.

مدیرکل کانون استان افزود: اختتامیه مهرواره طبق برنامه پیش‌بینی‌شده، مقرر بود هم‌زمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شود که به جهت درگیری کاری مربیان و مسئولان مراکز در آن روز مهم، به ۲۳ تیرماه موکول شد و شاهد خوانش و ارائه آثار ادبی انتخابی از ۸ مرکز فرهنگی هنری شهرستان‌های شمالی استان هستیم و سال‌های آتی هم شهرستان‌های دیگری میزبانی مهرواره ادبی مغان(سارای) را عهده‌دار خواهند بود.

احدزاده در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همراهی و همکاری بسیار خوب مسئولان شهرستان گرمی به ویژه امام جمعه، فرماندار، شهرداری، شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان اجرایی منطقه، برپایی نخستین مهرواره ادبی مغان را شاهد بودیم که نیاز امروز مراکز فرهنگی هنری، همین همراهی‌هاست تا کانون باوری به عنوان یک نهاد تخصصی و مؤثر در حوزه فرهنگی و جهت دهنده به استعداد و خلاقیت کودکان و نوجوانان، برای مسئولان و مردم بیش از هر زمان دیگری تثبیت شود.

لطفاً گزارش تصویری مهرواره را اینجا مشاهده نمایید.

  «اسامی برگزیدگان نخستین مهرواره ادبی منطقه مغان استان اردبیل»

ردیف

نام و نام خانوادگی

مرکز

ردیف

نام و نام خانوادگی

مرکز

۱

آیدا علایی

شماره ۲ پارس‌آباد

۹

پریا میرزایی

گرمی

۲

هانیه خزان

شماره ۲ پارس‌آباد

۱۰

آیلین بدر

گرمی

۳

آی سان رجایی

جعفرآباد

۱۱

هستی عباس زاده

شماره ۱ پارس‌آباد

۴

الیسا پرتوی

جعفرآباد

۱۲

محمد مهدی عالی

شماره ۱ پارس‌آباد

۵

مهدیه امامی

بیله سوار

۱۳

آنیل لطفی

انگوت

۶

آیدا خندان

بیله سوار

۱۴

فاطمه زمانی

انگوت

۷

اسما خانکشی زاده

گرمی

۱۵

آیسان فتحی

گرمی

۸

سحر بابازاده

گرمی

-

-

-

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =