دیدار و گفتگوی نویسندگان کودک با مدیرکل کانون استان اردبیل

میترا ناحومی، نویسنده چهار عنوان داستان ویژه کودکان به زبان ترکی، با مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار زعفر احدزاده ضمن اشاره به فرآیند ارتباطی کانون با نویسندگان و هنرمندان مطرح کشوری و استانی، گفت: در راستای معرفی شخصیت‌ها و نیز الگوسازی برای نسل کودک و نوجوان، حضور شخصیت‌های برجسته در مراکز فرهنگی هنری و نیز اداره کل و شرکت در جلسات مختلف انجمن‌ها و کارگاه‌ها می‌تواند در ترغیب کودکان و نوجوانان به شکوفاسازی استعدادهایشان مؤثر باشد.

او ادامه داد: میترا ناحومی از نویسندگان و فرهنگیان استان است که تاکنون چهار عنوان کتاب داستان به زبان ترکی با عناوین(کئچی ایله جاناوارین ناغیلی، خوروز۳،۲،۱) برای نسل کودک و نوجوان تألیف نموده و از سایر نویسندگان نیز دعوت می‌کنیم ارتباط مؤثر و مفیدی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشته باشند.

مدیرکل کانون استان افزود: روز ملی ادبیات کودک و نوجوان فرصتی مناسب در جهت تجلیل از پدیدآورندگان کتاب بوده و فرصتی برای تأمل و تأثیر ادبیات در رشد و تعالی خلاقیت کودکان و نوجوانان است.

احدزاده در خاتمه تصریح کرد: بانک اطلاعات نویسندگان و پدیدآورندگان مربوط به حوزه کودک و نوجوان و همچنین فعالیت‌های مرتبط با کانون تشکیل‌شده و در قالب کتابی در آینده نزدیک منتشر خواهد شد که گامی در جهت آگاهی از اطلاعات مؤلفان و پدیدآورندگان کتاب خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =