کد خبر: 289502
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
بازدید 276
پویش «فصل گرم کتاب» میزبان کودکان و نوجوانان تهرانی

کانون استان تهران در بوستان تمدن منطقه ۸ تهران، با اجرای برنامه‌های متنوع در پویش «فصل گرم کتاب»، میزبان کودکان و نوجوانان شهر تهران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، پویش « فصل گرم کتاب»، با محورهای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان شهر تهران از۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ آغاز شد.

بر اساس این گزارش، این طرح با شعار« آینده را باید ساخت» در منطقه ۸ ، بوستان تمدن تا اوایل شهریورماه، با برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و بانشاط، میزبان  کودکان، نوجوانان، خانواده‌ها و عموم علاقه‌مندان است.

اجرای نمایش عروسکی با عنوان کتاب – نمایش، برگزاری ایستگاه هنرهای دستی با عنوان فعالیت کتاب-کاردستی، اجرای بازی‌های محلی و گروهی تحت عنوان کتاب- بازی و اجرای قصه‌گویی با عنوان کتاب- قصه، ازجمله برنامه‌های این پویش است.

معرفی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و اعلام شرایط شرکت علاقه‌مندان در بخش قصه های ۹۰ ثانیه‌ای این جشنواره از دیگر برنامه‌های این پویش است.

گفتنی است پویش فصل گرم کتاب کانون استان تهران، روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه‌ی هر هفته، از ساعت  ۱۹ تا ۲۲ شب، باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه میان کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها توسط مربیان و کارشناسان کانون استان در این بوستان برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =