استقبال گسترده از «پویش فصل گرم کتاب» در تبریز

فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در قالب پویش فصل گرم کتاب در پارک ائل گلی تبریز با استقبال خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، در این پویش، که با محوریت کتاب و کتابخوانی، عصر روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پارک ائل‌گلی تبریز برپا می‌شود، فعالیت‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها به اجرا گذاشته می‌شود.

نمایش خلاق، کتابخوانی، شعرخوانی، کاردستی سفالگری و کارگاه های ادبی از جمله فعالیت‌های به اجرا در آمده در این کارگاه‌ها است.

در طرح «پویش فصل گرم کتاب، توسط کانون، به‌عنوان یک سازمان متولی در غنی‌سازی اوقات فراغت، خدمات فرهنگی، هنری و ادبی، در ایام فراغت کودکان و نوجوانان و در پارک‌ها و اماکن فرهنگی، عرضه می‌شود.

توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، افزایش سرانه امانت و مطالعه کتاب در کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان و معرفی خدمات کانون به گروه مخاطبان کودک و نوجوان وجذب اعضا از اهداف این طرح عنوان شده است که با شعار «آینده را باید ساخت» در طول تابستان 98، برگزار می‌شود.

گزارش تصویری اجرای این فعالیت، در پارک ائل‌گلی تبریز را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =