مرکز شماره ۳ کرج در محل جدید باز گشایی شد

مرکز شماره ۳ کرج که سال ها با مشکلات متعددی روبه رو بود، با حمایت مسوولان کانون، از امروز خدمات فرهنگی خود را به کودکان ونوجوانان از سر گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، با توجه به این که ساختمان قبلی این مرکز در طرح شهرداری منطقه ۵، واقع شده بود، قرار شد که شهرداری تا زمان ساخت مرکز جدید، ساختمان استیجاری را در اختیار کانون قرار دهد که متاسفانه قریب پنج سال این مرکز در ساختمان استیجاری قبلی،  با مشکلات مختلفی از لحاظ مکانی  روبه رو بوده و نمی توانست آن گونه که شایسته مخاطبان است، به کودکان و نوجوانان خدمت رسانی کند وبا انتقال مرکز به مکان جدید،  امروز و  با حضور سرپرست کانون البرز، معاون فرهنگی، اجرایی کانون  و جمعی از کارشناسان، بعد از حدود ده روز ،  مجددا بازگشایی شده و خدمات خود را از سر گرفت.

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز،  ضمن دیدار با مسوول و همکاران مرکز، به مشکلات موجود در مرکز قدیم اشاره کرده و ضمن تشکر از حمایت های جناب آقای دکتر نظری مدیر عامل محترم و جناب آقای زمردیان، معاون محترم فرهنگی، از تلاش های ویژه جناب آقای دکتر آزادی وفا معاون محترم توسعه و مدیریت منابع کانون و نگاه ویژه ایشان در جهت رفع مشکلات مرکز شماره ۳ کانون کرج و بازگشایی مجدد آن قدر دانی کرد.

وی هم چنین از تلاش های همه ی همکاران استان و همدلی آنان در جهت تسریع در فعالیت ها و جا به جایی کوتاه مدت مرکز ، قدر دانی کرد و مطالبه خانواده ها را  علت اصلی تعطیل نشدن این مرکز عنوان کرده و اعتماد خانواده ها را سرمایه کانون خواند وضمن اشاره به تلاش در جهت اطلاع رسانی مناسب به خانواده ها از طریق نصب بنر در محل قدیم مرکز و سیستم ارسال پیامک و ... خطاب به مسوول و همکاران مرکز شماره ۳ کانون کرج گفت: انتطار می رود که تعامل همکاران با اعضا و خانواده ها همچون گذشته روند مثبت و رو به رشد داشته باشد ، هم چنین از همکاران خواست که در جهت معرفی کانون به ساکنان محل جدید و مخاطبان و در جهت جذب آنان نهایت کوشش خود را بکنند.

این مقام مسوول همچنین از همکاران خواست که از مالک ساختمان قبلی تشکر کرده و برای تقدیر از زحمات ایشان و به جا آوردن رسم ادب و احترام به سنت کانون، تجلیل کنند.

گفتنی است سرپرست کانون البرز و هیئت همراه  از فضاهای مختلف این مرکز بازدید کرده و نکاتی را جهت بهتر شدن فضای فیزیکی مرکز، یادآور شدند.

لازم به توضیح است مرکز شماره ۳ کانون کرج که سابق بر این در کرج ، خیابان شهید نیاکی واقع شده بود، هم اکنون به  نشانی کرج، میدان دهقان ویلای اول، خیابان دوم، پلاک ۹، انتقال یافته است و آماده است تا در فضای متفاوت،  پذیرای اعضا قدیم و جدید  مرکز باشد .

امروز نیز در آغازین روز دور جدید فعالیت های این مرکز اعضا با مربی گری خانم شهناز آتش دامن، فعالیت های متنوعی را چون قصه گویی قصه آهوی گردن دراز، تصویر سازی قصه و شعر خوانی اجرا کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =