کد خبر: 289638
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
بازدید 1079
شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در کرمان برگزار می شود

اولین شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر کانون کرمان همراه با ویژه برنامه‌های مهرواره باغ کاغذی و پویش گرم کتاب به مدت ده شب در شهر کرمان برگزار می شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، شادپیمایی بزرگ کودکان کرمانی در قالب سه ویژه برنامه مهرواره باغ کاغذی، پویش گرم کتاب و شادپیمایی عروسک‌های غول پیکر به مدت ۱۰ شب از اول مرداد ۹۸ در شهر کرمان با همت و تلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری کرمان برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، مهرواره باغ کاغذی بخشی از این شادپیمایی است که در کنار ویژه برنامه پویش گرم کتاب، با جایگاه‌های معرفی کتاب چون رادیو نمایشگاه به صورت زنده در فضای جشنواره، معرفی کتاب با استفاده از المان‌هایی سه بعدی از شخصیت‌های کتاب‌ها در جایگاه‌های ویژه و قصه‌گویی روی صحنه و ... با هدف توسعه و ترویج کتاب‌خوانی اجرا می‌شود.

همچنین وجود غرفه‌های مختلف چون غرفه ادبی، خوانش متون کهن، سفالگری، کاردستی خلاق، علوم، نجوم و فروش کتاب‌های منتخب انتشارات کانون میزبان کودکان و نوجوانان است و با دو سکو برای اجرای صحنه‌ای به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیت‌های کتاب محورش و ویژه برنامه‌ای با موضوع دین،نشاط و زندگی با اجرای روحانیون می‌پردازد.

این در حالی است که، در این شادپیمایی حضور ۱۰عروسک‌ غول‌پیکر به فضای جشنواره شادی و نشاط می‌بخشد و خاطره‌ای جذاب و به‌یادماندنی برای بچه‌ها و خانواده‌ها که به همراه عروسک‌هایشان به این جشن دعوت هستند می‌سازد.

بنابر این خبر، شادپیمایی بزرگ کودکان کرمانی، با هماهنگی مژگان طیاری نماینده کانون در دبیرخانه شادپیمایی و شهرداری کرمان، به مدت ۱۰ شب با اجرای خاله شاه‌دونه و مسعود روشن‌پژوه و همچنین کافه‌ون‌ها و کالسکه‌ها در کنار غرفه‌های کانون از ابتدای«بلوار ساوه» تا «شهربازی کرمان»، از ۷ تا ۱۲ شب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =