نشست تخصصی مربیان هنری آذربایجان شرقی در تبریز

نشست تخصصی مربیان هنری مراکز کانون آذربایجان شرقی، با حضور فاضلی، کارشناس مسئول هنرهای تجسمی مرکز آفرینش‌های هنری کانون و مربیان هنری مراکز استان در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، علی بینش، در آغاز این نشست با قدردانی از تلاش‌های مربیان هنری در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون، ایت تلاش‌ها را قابل تحسین دانست و در عین حال تصریح کرد: افزایش عناوین و تعداد کارگاه‌های عادی و مستمر کانون در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی حاکی از رضایتمندی خانواده‌ها از فعالیت‌های کانون به ویژه در زمینه‌های هنری است.

وی تشکیل منظم انجمن‌های هنری با حضور نوجوانان علاقه‌مند و خلاق، تولید انیمیشن، حضور فعال در فراخوان‌های بین‌المللی، تولید نمایش‌های عروسکی حرفه‌ای برای اجرا در سالن‌های اصلی شهر را ازجمله اقدامات کانون استان در عرصه‌ فعالیت‌های هنری عنوان کرد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی، فعالیت‌های هنری را بخشی از جوهره و تاروپود فعالیت‌های کانون و ماهیت وجودی آن دانست.

در این نشست فاضلی کارشناس مسئول هنرهای تجسمی مرکز آفرینش‌های هنری کانون نیز  با ابراز خوشحالی از حضور در جمع مربیان هنری استان تاکید کرد: بازدید از تعدادی از مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی و مشاهده آثار اعضاء و نحوه‌ی انجام فعالیت‌های هنری نشان از وجود مربیان توانمند و خلاق در عرصه‌ی فعالیت‌های کانون استان دارد.

وی با اشاره به همدلی و همکاری موجود در بین مربیان هنری و کارشناسان ستادی در استان را امری ارزشمند دانست و از همه عوامل و دست اندرکاران توسعه‌ی فعالیت‌های هنری در مراکز کانون آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

حمیدی کارشناس مسئول هنری کانون استان نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های هنری ارائه کرد.

تحلیل و بررسی شیوه‌های جدید فعالیت‌های هنری در بخش هنرهای تجسمی در مراکز کانون از دیگر موضوعات اصلی این نشست بود که در آن مربیان شرکت کننده به تبادل نظر و تجربه پرداختند و کارشناس مسئول هنرهای تجسمی کانون نیز به سوالات آنان پاسخ داد.

گفتنی است، تعدادی از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مورد بازدید فاضلی کارشناس مسئول هنرهای تجسمی و وحید خسروی کارشناس هنرهای نمایشی کانون، قرار گرفتند.

گزارش تصویری مربوط به خبر را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =