راه‌یابی پویانمایی «سیاه یا سفید» به جشنواره ‌الچه اسپانیا

پویانمایی «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چهل‌ودومین دوره جشنواره ‌الچه (Elche) اسپانیا راه یافت.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشنواره ‌الچه (Elche) یکی از جشنواره‌هایی است که با اکادمی فیلم اسپانیا همکاری می‌کند و در چهل و دومین دوره‌ی آن که از روز ۲۸ تیر ۱۳۹۸ (۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹) آغاز شده و تا ۴ مرداد (۲۶ ژوئیه) ادامه خواهد داشت انتخاب فیلم‌ها بر اساس فیلموگرافی فیلم‌نامه‌نویسان بنا گذاشته شده است.

بر اساس این خبر مدت زمان فیلم پویانمایی «سیاه یا سفید» ۱۲ دقیقه است و داستان آن قصه‌ی پروانه‌ای است که با ورود به دنیای خشک و خاکستری و رو به زوال کنار آبگیر زیبایی‌هایش باعث می‌شود مورد توجه گورخر جوان جوان قرار بگیرد. پروانه هر لحظه به رنگی در می‌آید و گورخر در رویای رنگینِ بال‌های پروانه، سفری ادیسه‌وار به سوی کهکشان‌ها و رسیدن به پروانه بزرگ را آغاز می‌کند.

گفتنی است انیمیشن «سیاه یا سفید» تاکنون در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی زیادی شرکت کرده است و به تازگی نیز به بیست‌وسومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سیکاف (SICAF)  کره جنوبی راه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =