برگزاری پویش فصل گرم کتاب در شهر کرمان

پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی در کنار شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ویژه برنامه‌های «مهرواره باغ کاغذی» و «پویش فصل گرم کتاب» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای بچه‌ها به مدت ۱۰ روز شادپیمایی عروسک‌ها در شهر کرمان را همراهی می کنند.

بر اساس این خبر، پویش فصل گرم کتاب از برنامه‌های کشوری کانون پرورش فکری و مهرواره باغ کاغذی از جمله برنامه‌های استانی کانون کرمان است که با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در میان کودکان و نوجوانان در فصل تابستان از سوی مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان در حال برگزاری است.

این در حالی است که، اداره‌کل کانون پرورش فکری استان کرمان در کنار جشن و شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر با برپایی غرفه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی و هم‌چنین قرار دادن المان‌های معرفی کتاب در طول مسیر شادپیمایی برای کودکان و نوجوانان فعالیت‌های کتاب محور خود را در سطح گسترده برگزار می‌کند.

همچنین معرفی کتاب و قصه‌گویی با اجرای مربیان برگزیده کشوری جشنواره‌های قصه‌گویی کانون و ویژه برنامه دین، نشاط، زندگی با اجرای روحانیون دعوت شده از آستان قدس رضوی، روی صحنه برای مخاطبان گروهی از همه سنین، با هدفی که پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی دنبال می‌کنند از دیگر بخش‌های این شادپیمایی است.

شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر و مهرواره باغ کاغذی و پویش فصل گرم کتاب با هدف جذب مخاطبان کودک و نوجوان به مدت ۱۰ شب از اول مرداد ۹۸، از ابتدای بلوار ساوه تا شهربازی کرمان در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =