نمایش فیلم «ضربه فنی» در سالن‌های کانون‌نمایش استان سمنان

فیلم سینمایی «ضربه فنی» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری، تابستان ۱۳۹۸ هم‌زمان با سراسر کشور در پنج سالن کانون‌نمایش استان سمنان نمایش داده می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نمایش فیلم سینمایی «ضربه فنی» از ۲۶ تیرماه در پنج سالن کانون‌نمایش گرمسار، سرخه، سمنان، شماره یک و دو شاهرود، آغاز و با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان روبرو شده‌است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «ضربه فنی» که به تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده، درباره‌ی سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند؛ اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود!

در «ضربه فنی» نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

هم‌چنین سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی از بازیگران نوجوان این فیلم هستند.

فیلم «صربه فنی» نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده‌ و در سی‌ویکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانسته است سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =