روحانیون به مهرواره باغ کاغذی رونق بخشیدند

روحانیون دعوت شده از آستان قدس رضوی در شادپیمایی عروسک‌ها و مهرواره باغ کاغذی در کرمان برنامه اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ابوالفضل باقری و سلمان رمضانی مبلغان آستان قدس رضویِ متخصص در حوزه تربیت دینی کودک و نوجوان در شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر در کرمان به اجرای برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده با محوریت آشنایی با دین و ترویج کتاب و کتاب‌خوانی پرداختند.

ایشان همچنین علاوه بر اجرای برنامه روی صحنه برای مخاطبان عمومی در غرفه‌ کانون پرورش فکری حاضر شده و برای بچه‌ها در تعداد کمتر هم  تا 11 شب برنامه اجرا کردند.

این در حالی است که، اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور از جمله برنامه‌های پویش فصل گرم کتاب و مهرواره باغ کاغذی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان، با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در بین بچه‌ها است.

بنابر این خبر، اجرای جُنگ فرهنگی در قالب قصه‌گویی با کاغذ و قیچی، مسابقه، معرفی کتاب و ...با موضوع دین، نشاط و زندگی از جمله فعالیت‌های روحانیون برای جذب مخاطبان کودک و نوجوان بوده است.

همچنین اجرای ویژه برنامه‌هایی متنوع از جمله معرفی کتاب در داخل و خارج مراکز فرهنگی‌هنری کانون شهر کرمان برای اعضای این مراکز از جمله فعالیت‌های ایشان بوده است.

شادپیمایی عروسک‌های غول‌پیکر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مشارکت شهرداری در کرمان برای بچه‌ها به مدت 10 شب  از اول مرداد 98 در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =