نمایشگاه نخستین تجربه هنرجویان کارگاه‌های عکاسی کانون

نمایشگاهی از آثار هنرجویان کارگاه‌های تخصصی عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «قاب اول» از 9 مرداد 1398 در گالری شهید محمدطاها اقدامی برپا می‌شود.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه 60 اثر عکاسی از 18 نوجوان شرکت‌کننده در کارگاه‌های عکاسی کانون زیر نظر علیرضا کریمی‌صارمی مدرس دوره، در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته که نگاه خلاق و تازه به زندگی و تلفیق ادبیات و عکس از سوی نوجوانان از ویژگی‌های برخی از این آثار است.

بر اساس این خبر بشرا اسلامی، باران یحیی‌پور، پارسا خیام‌دار، پرستو رازقی، رعنا توکلی‌الهی، ریحانه نورانی، ژینا مجیدفر، سارا سرکانیان، سانای ازرم، سروش کرمی، سینا طاهرنیا، مانی کله‌جاهی، مائده‌السادات امیرسیاحی، مریم فریدونی، ملیکا شاه‌حسینی، ملیکا قائدامینی، مهتاب بوطه‌جاهی و مهسا احمدی کودکان و نوجوانانی هستند که آثارشان به این نمایشگاه راه یافته است.

نمایشگاه «قاب اول» تا پایان مرداد 1398 هر روز از ساعت 9 تا 18 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در تهران پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

هم‌چنین هم‌زمان با آغاز به کار این نمایشگاه در روزهای 9 و 10 مرداد کارگاه آموزشی نیز برای نمایندگان انجمن‌های عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سراسر کشور در سالن کنفرانس این مرکز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =