تأکید مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان بر گسترش تعامل رسانه‌ای

مدیر باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری این استان بر گسترش تعامل رسانه‌ای در راستای اهداف بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی عرب‌عامری مدیر باشگاه خبرنگاران جوان و نماینده خبری این استان در پوشش اخبار جشنواره قصه‌گویی، پیش از ظهر روز شنبه ۱۲ مردادماه ۱۳۹۸ با نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان دیدار و بر گسترش هم‌کاری و تعامل رسانه‌ای بین این دو مجموعه تأکید کرد.

عرب‌عامری ضمن گزارش کوتاهی از فعالیت و اهداف باشگاه خبرنگاران جوان به‌عنوان یکی از رسانه‌های خبری منتسب به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از هم‌کاری مدیرکل کانون پرورش فکری با خبرنگاران باشگاه و صدا و سیمای مرکز سمنان قدردانی و خاطرنشان کرد: این باشگاه آمادگی هرگونه هم‌کاری درخصوص پوشش مناسب اخبار فعالیت‌های کانون پرورش فکری به‌ویژه جشنواره‌ی قصه‌گویی را دارد.

مدیرکل کانون استان سمنان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر و خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روز خبرنگار را به تلاش‌گران این‌حوزه تبریک و از هم‌راهی و هم‌کاری آن‌ها در برنامه‌های کانون پرورش فکری قدردانی کرد.

خدابخشی در پایان این دیدار، خواستار گسترش تعامل رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران با مجموعه کانون پرورش فکری بیش از پیش شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =