تجلیل از خبرنگاران حوزه کودک و نوجوان در مرکز علوم و نجوم کانون زنجان

مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه کودک و نوجوان همزمان با آیین گرامیداشت روز خبرنگار در کانون پرورش فکری استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، مدیر کل کانون استان زنجان در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: روز خبرنگار بهانه ای بود تا صمیمانه ترین تبریکات  و قدردانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را تقدیم شما تلاشگران و فرهیختگان عرصه ی خبر و رسانه حوزه کودک و نوجوان ابراز کنیم.

صالحی به حرفه ی خبرنگاری اشاره و ابراز کرد: خبرنگاری جز با داشتن دانش، تجربه، خلاقیت و مسولیت پذیری ممکن نیست. شما عزیز گرانقدر که با تلاش های بی بدیل در اطلاع رسانی صادقانه و وثیق به مردم همت می گمارید، و در رشد و توسعه ی فرهنگی جامعه تلاش می کنید ، شایسته ی بهترین ها هستید.

محمد نقی صالحی ظرفیت خوب رسانه های الکترونیکی، تصویری و مکتوب در تولید و پخش محتوای متناسب و بروز در عرصه ی آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان را با اهمیت دانست و گفت این ظرفیت می تواند زمینه ی توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، حفاظت از محیط زیست، تقویت دستور زبان و ادبیات ملی و محلی و آشنایی با مهارت های زندگی  را برای آینده سازان این مرز و بوم فراهم نماید.

 مدیرکل کانون بیان کرد:  در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با ۲۹ مرکز فرهنگی و هنری و کتابخانه های سیار به ۳۱  هزار کودک و نوجوان عضو در اقصی نقاط استان خدمات فرهنگی ، هنری، علمی و ادبی ارایه می کند.

وی در ادامه به برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی اشاره کرد و افزود: بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» با هدف احیای سنت قصه گویی، توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای دانش و تبادل تجربه میان قصه گویان داخلی و خارجی برگزار می شود.

صالحی اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش،  ۹۰ ثانیه‌ای که شامل قصه زندگی من، قصه خبرنگاران و قصه مدرسان و مربیان و قصه گویی صحنه‌ای که شامل مسابقه ی ملی و بین المللی بصورت کلاسیک (سنتی) و مدرن (نوآورانه) برگزار خواهد شد

مدیرکل کانون در پایان از خبرنگاران درخواست کرد مثل گذشته با اطلاع رسانی این جشنواره، یاری گر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =