کد خبر: 290296
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
بازدید 618
کارگاه آموزش قصه گویی به همت کانون پرورش فکری رزن برگزار شد

اعضای کانون مرکز رزن بعد از آشنایی با شیوه نامه بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، با اصول و فنون قصه گویی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان 35 نفر از مادران، مربیان مهد و کودکان در کارگاه آموزشی قصه گویی مرکز رزن شرکت کردند.

معصومه مدیری مسئول مرکز رزن در ابتدا  در مورد فعالیت قصه گویی به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت های فرهنگی برای حضار سخن گفت.

او از قصه گویی به عنوان یک واسطه تربیتی بسیار تاثیر گذار نام برد و در ادامه در مورد شیوه نامه جشنواره قصه‌گویی، نحوه ثبت نام در سایت www.kanoonfest.ir و همچنین اجرای جشن قصه گویی مصادف با ایام دهه ولایت در مرکز رزن سخن گفت.

سیما نوروزی‌سپیده از مربیان قصه‌گو و توانمند مرکز قروه درگزین به عنوان مدرس این کارگاه که 2 ساعت به طول انجامید، درباره انواع قصه، روش‌های انتخاب قصه و فنون اجرای قصه‌گویی صحبت کرد و در پایان به سوالات شرکت کنندگان در مورد قصه و قصه‌گویی پاسخ داد.

شایان ذکر است برگزاری چنین کارگاه هایی برای تشویق اعضا و والدین آنها جهت شرکت در جشنواره قصه‌گویی بسیار موثر است و باعث می شود کیفیت اجرای قصه و انتقال مفاهیم اصلی آن به شنونده به نحو مطلوب تر صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =