کد خبر: 290322
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
بازدید 512
باشگاه خبرنگاران جوان یاری‌گر بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی

نشست هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با باشگاه خبرنگاران جوان برای معرفی و بازتاب اخبار جشنواره قصه‌گویی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در نشستی که با حضور محسن روحی مدیرکل و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سیدمحمود میرکمالی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان در استان کرمان ۲۴ مرداد ۹۸ برگزار شد، چگونگی بازتاب اخبار و اطلاعات مربوط به بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری و باشگاه خبرنگاران جوان مورد بررسی قرار گرفت.

محسن روحی در این نشست بیان کرد: با توجه به تاثیرات علمی، تربیتی و دینی قصه‌گویی رویکرد جشنواره قصه‌گویی در دو سال اخیر وارد شدن به فضای عمومی و درگیر کردن مخاطبان از همه گروه‌های سنی و هر قشری است.

وی در ادامه، به بخش‌های جدید جشنواره قصه‌گویی بیست‌ودوم همچون«قصه‌های مدرسان و زبان‌آموزان کانون زبان ایران» و«قصه‌های خبرنگاران» اشاره کرد که در کنار«قصه زندگی من» در قالب فیلمی از یک روایت ۹۰ ثانیه‌ای روی سایت قصه‌گویی بارگذاری و داوری می‌شوند، اشاره کرد.

همچنین در این نشست میرکمالی با اشاره به گروه توانمندی که باشگاه خبرنگاران جوان در استان دارد و بیان قابلیت‌های باشگاه، به برنامه‌ی مشخصی از چگونگی معرفی جشنواره قصه‌گویی برای عموم مردم و بازتاب اخبار برگزاری جشنواره استانی در ۹ و ۱۰ مهر ماه ۹۸ رسید.

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =