کد خبر: 290423
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
بازدید 686
آزاده سرافراز امیر خجسته از جشنواره قصه‌گویی حمایت کرد

امیر خجسته نماینده‌ی مردم همدان و فامنین با حضور در دفتر مدیر کل کانون به بررسی عملکرد و نیازهای این اداره کل پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان امیر خجسته نماینده‌ی مردم همدان و فامنین ضمن حضور و تبریک به بهناز ضرابی‌زاده جهت انتصاب ایشان در سمت مدیر کل کانون استان همدان، دیدگاه‌ها و انتظارات خود را نیز مطرح کرد.

در این جلسه مدیر کل کانون به معرفی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرداخت و اهم فعالیت‌های کانون را در حوزه عملکردی و خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان به جهت توسعه و ارتقا امکانات و استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی اعضاء و کارکنان برشمرد.

در ادامه ضرابی‌زاده بخشی از نیازمندی‌ها و کمبود اعتبارات مالی کانون را جهت رسیدگی و تامین اعتبار و تکمیل و اتمام پروژه‌های عمرانی کانون از جمله کتابخانه‌های لالجین و شهرک‌ مدنی خواستار شد و در پایان سالروز آزادی آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

امیر خجسته آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس ضمن حمایت از جشنواره قصه‌گویی به عنوان ارمغان و هدیه‌ای به این جشنواره یکی از صدها خاطره خود از آزاده شهید علی‌اکبرابوترابی‌فرد را بیان کرد و گفت او زمان اسارت مایه امید و روحیه رزمندگان بود و در اوج غم و اندوه اسراء حضورش باعث تقویت روحیه، ایمان و توکل به باری‌تعالی و نشاط و امید می‌گشت.

گفتنی است امیر خجسته آزاده سرافراز چهارده‌ماه در دوران دفاع مقدس به طور مداوم در جبهه‌های جنگ حضور داشت و سرانجام در 15 مرداد سال 1361 در عملیات برون مرزی ثارالله بعد از نفوذ به خاک عراق و نبرد سنگین مجروح شد و به اسارت دشمن درآمد. او حدود 8 سال از جوانی خود را در اردوگاه های رژیم بعثی عراق به سر برد.

ضرابی‌زاده در پایان این دیدار ضمن تشکر از حضور ایشان در اداره کل کانون به رسم یادبود و هدیه روز آزادگان، جدیدترین اثر خود را با عنوان ساجی به ایشان هدیه داد و به جهت توسعه و ترویج کتاب‌خوانی چند جلد کتاب به فرزندان ایشان اهداء کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =