جشن چهل سالگی کانون شهرستان مرند

جشن ۴۰ سالگی کانون مرند با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ی این شهرستان و جمعی از اعضای قدیمی این مرکز فرهنگی هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون آذربایجان شرقی، این مراسم،  با حضور گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند، بینش مدیر کل کانون، خانواده محترم شهدای کانون مرند، جمعی از مسئولین شهرستان و همچنین تعدادی از اعضای قدیم این مرکز فرهنگی هنری و جمع زیادی از خانواده‌ها و اعضای کانون برگزار شد.

گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، که خود از اعضای کانون بوده، با اشاره به دهه ولایت و امامت و اهمیت این ایام از برگزاری این جشن در این ایام تشکر کرده و با اشاره به تاثیرپذیری کودکان از الگوهای رفتاری بزرگسالان، حضرف فاطمه زهرا (س) را نمونه بارزی برای الگوهای رفتاری ائمه معرفی کرد و جوامعی را موفق دانست که در آنها رفتارسازی مناسب صورت می‌گیرد.

وی اعضای قدیمی و مربیان کانون را نخبگان فکری معرفی  و کانون را در الگوسازی رفتارهای مثبت، سازمانی موفق عنوان کرد.

فرماندار مرند نخبگان پرورش یافته در دامان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را جزو افراد موفق جامعه دانست و این امر را مایه مباهات کانون اعلام کرد.

علی بینش مدیر کل کانون استان نیز در سخنانی کانون را خانه‌ی تمام کودکان و نوجوانان و حتی اعضای قدیمی کانون دانست و صمیمیت، همدلی و فضای آرام و پر از شور نشاط و امنیت موجود در این سازمان را از عوامل موثر در پرورش افرادی خلاق و خردورز معرفی کرد.

وی پرورش نسلی خردمند، هنرمند و خردورز در سایه‌ی کتابخوانی را دارایی و سرمایی‌ی کانون معرفی و جایگاه و موقعیت کنونی کانون را مدیون اعضا و مربیان آن دانست.

مدیر کل کانون با اشاره به تقدیم هفت عضو شهید در دوران دفاع مقدس از کانون شهرستان گفت: کانون شهرستان مرند از جمله اولین مراکزی فرهنگی کشور که بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده و در پرورش نسلی معتقد و نخبه نقش بسزایی داشته است.

اجرای سرود دوزبانه کانون، همنوازی اعضای کانون و پخش کلیپی از تصاویر فعالیت‌های دهه‌ی ۶۰ مرکز از دیگر بخش‌های مراسم بود.

همچنین تعدادی از اعضای قدیمی کانون به بیان مطالبی درخصوص تاثیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خط و مشی زندگی، عزت نفس، خودباوری و عمق بخشی به باورهای دینی و اعتقادی پرداختند و ورود به کانون را ورود با باغ آرزوهایشان دانستند.

در ادامه ضمن تجلیل از خانواده‌ی شهدای عضو کانون مرند از مربیان و اعضای قدیمی مرکز و همچنین مربیان کنونی کانون مرند با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

بریدن کیک تولد ۴۰ سالگی مرکز، توسط عضو شماره ۱ کانون مرند، افتتاح نمایشگاه عکس‌ها و سرگرمی‌های قدیمی مرکز، نمایشگاه کارت عضویت و تصاویر اعضای شهید مرکز و همچنین ثبت عکس دسته جمعی اعضای قدیمی مرکز پایان بخش این مراسم به یاد ماندنی بود.

گزارش تصویری مراسم را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =