نشست تخصصی مسیر مؤفقیت در کانون دامغان برگزار شد

دومین نشست تخصصی مسیر مؤفقیت با بررسی موضوع مدیریت زمان و راه‌های رسیدن به هدف در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، دومین نشست تخصصی‌مهارتی مسیر مؤفقیت در راستای موضوع «مدیریت زمان و راه‌های رسیدن به هدف» با دعوت از امیرنظام نصیری، مدرس مدیریت و کارآفرینی، روزهای پایانی مردادماه ۱۳۹۸ برای اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان برگزار شد.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول کانون دامغان، اظهار داشت: نصیری با اشاره به مطالب بیان‌شده در نشست اول درخصوص مسیرهای رسیدن به مؤفقیت و چگونگی گذراندن این مسیر با اعضای نوجوان، بحث و گفت‌وگو کرد.

وی با بیان این‌که اتفاقات کوچک بابی برای رسیدن به تحولات و رویدادهای بزرگ‌تر است، شکست را جزیی از اتفاقات مسیر مؤفقیت، عنوان و خاطرنشان کرد: مؤفقیت در واقع مجموعه‌ای از شکست است که منجر به پیروزی می‌شود.

نصیری در ادامه بر اهمیت مطالعه و تأثیر خوانش کتاب تأکید و اظهار کرد: برای مؤفقیت در هر حوزه‌ای بایست افراد توان‌مند آن حوزه را شناخت و با مطالعه‌ی زندگی‌نامه‌ی آن‌ها، سطح آگاهی، بینش و دانش خود را افزایش داد تا به خودانگیزگی رسید.

مدرس مدیریت و کارآفرینی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به چند نکته‌ی طلایی مسیر مؤفقیت به‌عنوان سرفصل‌هایی برای رسیدن به آن، تصریح کرد: برای دست‌یابی به هدف بایست از سنین پایین برنامه‌ریزی شود تا ذهن ناخودآگاه، رفتارهایی مانند همیشه بهترین خود بودن، انجام کمک‌های داوطلبانه، به دنبال مسائل دردسرساز و غیرقانونی نبودن، مهربان بودن، انتخاب دوستان خوب، تلاش برای انجام کارهای مثبت، استفاده‌ی بهینه از وقت و... را در خودآگاه، تثبیت و نهادینه کند.

گفتنی است؛ در پایان نشست، نصیری به سؤالات اعضا درخصوص رسیدن به هدف پاسخ داد و با ارائه‌ی راهکار مناسب از آن‌ها خواست تا برگزاری نشست بعدی، این سرفصل‌ها را تمرین و تکرار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =