داوری سی‌ودومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از سوی اعضای کانون رفسنجان و جیرفت

اعضای کانون رفسنجان و جیرفت ۱۰ فیلم منتخب سی‌و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان را همزمان با برپایی جشنواره در اصفهان داوری می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، ۱۵ عضو کودک و نوجوان از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان و ۱۱ عضو کودک و نوجوان از کانون جیرفت از سوی محمد علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به عنوان داوران بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان انتخاب شدند.

همچنین مهرداد حدادی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان و توران نادری مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون جیرفت مسئولان برگزاری این جشنواره در این شهرستان‌ها هستند.

براساس این خبر، به منظور استفاده کودکان و نوجوانان سراسر کشور از برنامه‌های جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان، با هدف مشارکت مستقیم کودکان و نوجوانان در رویدادی که متعلق به خودشان است و با نظر مساعد علیرضا تابش دبیر جشنواره سی و دوم، کمیته داوران کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم‌زمان با اصفهان (محل برگزاری جشنواره) در همه استان‌ها تشکیل شده و این داوران در ایام برگزاری جشنواره در سراسر کشور،  فیلم‌های برگزیده خود را انتخاب کنند.

این در حالی است که، ۱۰ فیلم منتخب جشنواره سی‌ودوم در استان کرمان، در سینماهای «گلستان امین» رفسنجان  و«تماشاخانه پارس» کرمان و همچنین سالن «مداحی‌پور» جیرفت در جنوب کرمان از ۳۱ مرداد تا چهار شهریور به صورت رایگان و برای عموم اکران می‌شود.

بنابر این خبر، فیلم های خارجی «داستان باغ جادویی» به کارگردانی آنتونی کرینگز محصول مشترک فرانسه و لوکزامبورگ، «غرغرو وارد می شود» به کارگردانی آندریاس کوتوریه از مکزیک  و فیلم‌های ایرانی «جزیره گنج» به کارگردانی حمید رضا لوافی، « اینجا خانه من است » به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، «قطار آن شب» ساخته حمید رضا قطبی، «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «منطقه پرواز ممنوع»  به کارگردانی امیر داسارگر، «تورنادو» ساخته سید جواد هاشمی و پویانمایی های «جوانمردان» اثر علی احمدی و «بنیامین» ساخته محسن عنایتی نوش‌آباد از فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره  بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است که در کرمان به نمایش در می‌آیند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =