کد خبر: 290698
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
چهار انتصاب در کانون زبان ایران

رییس کانون زبان ایران با صدور احکام جداگانه ای سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت، سرپرست کانون زبان استان فارس و مدیران کانون زبان استان های آذربایجان غربی و قم را منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مصطفی مومنی در یکی از این حکم ها رضا عزیزی را به عنوان سرپرست دفتر برنامه‌ریزی و نظارت معرفی کرد.

مومنی همچنین جلال رحیمیان را به عنوان سرپرست کانون زبان استان فارس، جمشید نسودی علمداری را به عنوان مدیر کانون زبان استان آذربایجان غربی و سیدمهدی نورموسوی را نیز به سمت مدیر کانون زبان در استان قم منصوب کرد.

عزیزی دارای مدرک کارشناسی در دو رشته مهندسی عمران و مترجمی زبان آلمانی و همچنین کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی است. وی پیش از این سمت‌هایی همچون کارشناس حقوقی، کارشناس بازدید، رییس دفتر مدیرعامل و هیات مدیره، مدیر پروژه و... را در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف برعهده داشته است.

وی از اسفند سال ۱۳۹۷ به عنوان مسئول نظارت و بازرسی و از خرداد ۱۳۹۸ به عنوان مدیر پشتیبانی در کانون زبان ایران مشغول به فعالیت بوده است.

مومنی همچنین با اهدا لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های حسین نجاری، مدیر کانون زبان استان فارس که از سال ۱۳۹۳ با کانون زبان ایران همکاری داشته است تشکر و قدردانی کرد.

رحیمیان دارای مدرک دکتری در رشته زبان‌شناسی مقایسه‌ای از دانشگاه کوییزلند استرالیا است و کتاب‌های متعددی را در حوزه زبان و زبان‌شناسی تالیف و ترجمه کرده و مقاله‌های زیادی را در این حوزه به چاپ رسانده است.

نسودی از سال ۱۳۷۱ همکاری خود را با کانون زبان ایران آغاز کرده و در بهمن ۱۳۹۷ به سمت سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی منصوب شده است.

نورموسوی از سال ۱۳۹۰ فعالیت در کانون زبان را آغاز کرده و در مرداد ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست کانون زبان استان قم منصوب شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =