همکاری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان و موسسه‌ی آموزش عالی هاتف در زمینه‌ی برگزاری کارگاه‌های روانشناسی و ارتقای مهارت‌های زندگی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: کاربردی کردن مطالب درسی می‌تواند به دانشجویان رشته‌های مرتبط با کودک و نوجوان در شناخت کودکان و نوجوانان و مطالعه‌ی رفتارهای آنان کمک کند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی همکاری کانون و موسسه‌ی آموزش عالی هاتف در زمینه‌ی گسترش همکاری‌ها برگزار شد.
در این جلسه، که به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی دولت برگزار شد، مسئولان این موسسه ضمن قدردانی از همکاری کانون در برنامه‌های علمی و فرهنگی هاتف، آمادگی این موسسه را جهت گسترش فعالیت‌های فرهنگی، علمی و فناوری اعلام کردند.
در ادامه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به رشته‌های روانشناسی و مشاوره‌ی موسسه هاتف، کاربردی کردن مطالب درسی با قرار گرفتن دانشجویان در محیط‌های واقعی و مطالعه‌ی رفتارهای کودکان و نوجوانان را ضروری دانست و گفت: تعامل کانون و موسسه هاتف در پرورش هوش هیجانی، که در تضمین موفقیت افراد در عرصه‌های مختلف زندگی موثر است، مورد نظر ما برای گسترش این همکاری است.
معصومه هادی در ادامه افزود: استفاده از هوش هیجانی بر غنای هیجانات کودک و نوجوان می‌افزاید و باعث می‌شود که آنان روابط بهتر و درک صحیحی از اطلاعات، دانش و احساس خود داشته باشند.
«همدلی با دیگران» و «به رسمیت شناختن احساسات یک‌دیگر» از دیگر فایده‌های پرورش هوش هیجانی در کودکان و نوجوانان بود که هادی به آن اشاره کرد و اظهار داشت: در این صورت کودکان و نوجوانان می‌توانند احساسات خود را تنظیم و روابط عاطفی پرمعنی و سازنده‌ای برقرار کنند.
گفتنی است موسسه آموزش عالی هاتف در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه‌ی پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در زاهدان آغاز کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =