کد خبر: 290820
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
بازدید 425
روابط‌عمومی کانون استان قم، روابط‌عمومی برگزیده کشوری

از روابط‌عمومی قم به عنوان روابط‌عمومی‌ برتر کشور به رسم قدردانی تجلیل شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی کانون استان قم، گردهم‌آیی کارشناسان روابط عمومی این دوره به همراه نشست دو روزه «شیوه‌های خبرنویسی در روابط عمومی و فضای مجازی» بود که طی آن فعالیت‌های این کارشناسان در صفحه‌های رسمی کانون استان‌ها در شبکه‌های اجتماعی مورد نقد و تحلیل محمد عکاف مدرس این دوره قرار گرفت.

در این گردهمایی شش کارشناس روابط عمومی در حوزه‌های خبر، شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با ستاد و پی‌گیری امور معرفی شدند. بر این اساس از حجت نورخیزمحجوب از استان گیلان، بهرام دهکردی از استان خوزستان، محمد تحصیلدار از استان قم، رضا عابدی از استان مازندران، فریبا نوروزیه از استان مرکزی و اعظم موسوی از استان فارس به عنوان روابط عمومی‌های برتر کانون کشور با اهدای لوح قدردانی و هدیه تجلیل شد.

در لوح تقدیر دریافتی از حامد رهنما، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمده است:

«از نخستین روزهای سال 1397 شمسی تا اکنون که در نیمه‌های سال 1398 هستیم از شما همراه و دوست گرامی در روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چیزی جز تلاش و خیرخواهی و نوآوری ندیده‌ایم.

تلاش برای نمایاندن فعالیت‌های محترم کانون، خیرخواهی برای همکاران و مربیان و اعضای گرانقدر کانون و نوآوری در ارائه محتوا و بکارگیری از رسانه‌های نوین، همه این‌ها از نگاه ما پنهان نمانده و قدردان‌تان هستیم.

برای یادآوری زحمات‌تان و تشکر از این‌که وظایف خود را به نحو احسن انجام داده‌اید این لوح تقدیر، تقدیم شما.

جناب محمد تحصیلدار

هم‌آنند همیشه درخشان و پرثمر باشید.

با آرزوی سلامتی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =