بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مرکز کانون در محمد آباد اصفهان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمد آباد گفت: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از روند برگزاری برنامه های مرکز محمد آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان اصفهان، راضیه یزدان پناهی اظهار داشت: مهدی قربانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روند اجرای برنامه های مرکز محمد آباد بازدید کرد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از اجرای برنامه های این مرکز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای پُر کردن خلاء آثار و محصولات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان با محوریت مطالعه و با هدف توسعه و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی به نسل های آتی ایجاد شده است و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این راستا نیز دستاوردهای چشمگیری داشته است که این امر به واسطه اجرای برنامه های متعدد توسط کارشناسان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محقق شده است.

مهدی قربانی در ادامه به نقش و جایگاه کانون های فکری کودکان و نوجوانان در مناطق محرومی همچون محمد آباد اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه ثروت و درآمد و رفاه در تمام نقاط کشور به یک میزان توزیع نشده است اما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش کرده است تا در راستای ارائه خدمات فرهنگی مناسب برای آینده سازان ایران اسلامی برنامه های خود را در این مناطق گسترش دهد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمدآباد گفت: در این بازدید نیز گزارشی از فعالیت های جاری مرکز و مسائل مربوط به مربیان دیدگاهها ،پیشنهادات و مشکلات مرکز ارائه شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =