ویژه برنامه غزل خورشید در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گز برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گز گفت: ویژه برنامه سوگواره عاشورایی "غزل خورشید "در مرکز گز برخوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، اعظم کریمیان اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش در روز شنبه ۱۴ شهریور ماه با حضور کودکان و نوجوانان ویژه برنامه سوگواره عاشورایی با عنوان غزل خورشید در مرکز گز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه اعضاکودک و نوجوان با انجام فعالیت هایی سازنده ارادت خود را نسبت به اهل بیت(ع) و امام حسین (ع) را در طبق اخلاص نهاده و با برپایی مراسم نوحه خوانی عشق خود را به اهل بیت(ع) ابراز کردند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر گز در ادامه افزود: در این مراسم برنامه هایی از جمله شعرخوانی فصل خون مهتاب، اجرای روایت خوانی راویان کوچک، دکلمه خوانی، شعرخوانی باعنوان شعاع سرخ خورشید و اجرای سرود ماه محرم اجرا شدند که در این مراسم حضور پرشور کودکان و نوجوانان مشهود بود.

اعظم کریمیان در ادامه گفت: در پایان این مراسم نیز دعای پرفیض زیارت عاشورا قرائت شد تا اعضاء با نگاهی آگاهانه برگی از روایت کاروان کربلا را ورق بزنند و با اجرای فعالیت های فرهنگی معنویت خاصی به آیین سوگواره های عاشورایی ببخشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =