کد خبر: 291274
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
بازدید 404
تابستان شاد با کتابخانه سیار روستایی داراب

کتاب‌خانه سیار روستایی داراب با انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی، تابستانی شاد را برای بچه‌های روستا رقم زد و این فعالیت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، کتابخانه سیار روستایی شهرستان داراب، صبح امروز 30 شهریورماه 1398 با حضور در دو روستای شیخ آباد و بیاده  میزبان  42  عضو کودک و نوجوان بود.

 بر اساس گزارش رسیده از داراب، هنوز هم می‌توان با بازی‌های بومی و محلی همچون: هفت‌سنگ و وسطی، کودکان ونوجوانان  را به شادی و بازی دعوت کرد  و در کنار آن، در مورد همکاری ومسئولیت‌پذیری برای بچه‌ها صحبت کرد تا آنها زندگی را بازی کنند.

می‌توان با معرفی کتاب و روخوانی آن، کودکان و نوجوانان را به دنیایی  بی‌مانند، فراخواند تا در آن یاد بگیرند و رؤیاپردازی کنند.

می‌توان از تکنولوژی برای جذب بچه‌های روستا استفاده کرد و با فناوری رایانه،کودکان ونوجوانان را آموزش داد که  با چه کسی و چه ویژگی‌های دوست شوند.

می‌توان با نمایش انیمیشن ربات وکشاورز با زندگی گذشتگان بیشتر آشنا شد. می‌توان با انواع بازی‌ها: مثل قایم‌باشک وچوب‌سازه،  ذهن کودکان ونوجوانان را پرورش داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =