جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: شناخت ذایقه‌ی فرهنگی کودک و نوجوان و افزایش توانایی‌های آنان از طریق فعالیت‌های گروهی یکی از رسالت‌های مهم ما در کانون است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با حضور مدیرکل و کارشناسان استان برگزار شد.

معصومه هادی ضمن قدردانی از پیگیری‌های همکاران گفت: «رسیدن به یک افق پرورشی، آموزشی و تربیتی» از رسالت‌های ما در کانون است که در این راه «بررسی مداوم برنامه‌ها و شناخت ضعف‌ها و قوت‌های آن» می‌تواند ما را برای اجرای برنامه‌های کاربردی‌تر در آینده یاری کند.

وی سپس عنوان کرد: شناخت ذایقه‌ی فرهنگی کودک و نوجوان و افزایش توانایی‌های آنان از طریق فعالیت‌های گروهی یکی دیگر از رسالت‌های مهم ما در کانون است و برای این کار، به عنوان یک سازمان یادگیرنده که باید مطابق با علم روز عمل کند، ابتدا باید شور آموختن را در خود ایجاد کنیم تا بتوانیم نیاز مخاطب‌مان را بشناسیم و بر او تاثیر بگذاریم.

مدیرکل کانون در پایان گفت: کانون خانه‌ی مهربانی است و برای حفظ این مهربانی لازم است همه‌ی همکاران با «تعهد» تلاش کنند.

قابل ذکر است پیش از سخنان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کارشناسان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در خصوص بیست‌ودومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، انجمن هنرهای نمایشی، جشنواره‌ی مراکز موفق و هفته‌ی کتاب‌خوانی را عنوان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =