مقاله‌نویسی با موضوع تئاتر بی‌کلام، حس در نمایش و استقلال تئاتر

مرکز ملی اسیتژ ایران با انتشار فراخوانی از پژوهشگران دعوت کرده است تا مقاله‌های علمی خود را با موضوع‌های تعیین شده در اختیار دبیرخانه چهارمین سمینار تئاتر کودک و نوجوان قرار دهند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، موضوع مقاله‌ها «تمرین‌ها و شیوه‌های حسی در هنرهای نمایشی برای خردسال، کودک و مخاطبان حساس»، «ضرورت استفاده از تئاتر بی‌کلام برای مخاطبان خردسال، کودک و نوجوان» و «چگونگی استقلال تئاتر، فروش و ارتباط مستمر با تماشاچیان» تعیین شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان نماینده سازمان بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان(اسیتژ) در ایران این فراخوان را با هدف ترغیب هنرمندان به تولید نمایش‌های کودک و نوجوان به‌شکل علمی‌ منتشر و از تمامی علاقه‌مندان، پژوهش‌گران، دانشجویان و مربیان دعوت کرده است تا چکیده مقاله‌های پژوهشی خود را در این حوزه تا۱۰ آذر ۱۳۹۸ به دبیرخانه چهارمین سمینار تئاتر کودک و نوجوان ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان زمان اعلام نتیجه آثار پذیرفته شده تا ۱ دی‌ ۱۳۹۸ اعلام شده است و پس از آن، علاقه‌مندان باید مقاله پذیرفته شده را تا ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ از طریق رایانامه مرکز ملی اسیتژ به نشانی assitej.iran@gmail.com در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

در عین حال زمان برگزاری سمینار اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند به پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۴۰۱۴ داخلی ۴۰۵ و ۴۰۹ تماس بگیرند.

گفتنی‌است: آثار ارایه شده در چهارمین سمینار تئاتر کودک و نوجوان در قالب کتابی به چاپ خواهد رسید.

فراخوان سمینار تئاتر کودک و نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =