مربیان کتابخانه‌ی سیار سفیران دانایی کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: مربیان کتاب‌خانه‌ی سیار سفیران دانایی و نور و روشنایی هستند که آرامش و نشاط و دانایی را به کودکان و نوجوانان هدیه می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مربیان کتاب‌خانه‌ی سیار شهری زاهدان تجلیل کرد.

معصومه هادی، که در جمع مربیان کتاب‌خانه‌ی سیار شهری و روستایی حضور داشت، با ابراز خرسندی از افزایش مهارت‌های فرهنگی و هنری این مربیان، حضور آنان در جمع همکاران فرهنگی را نعمتی برای کانون استان دانست و به آنان یادآور شد: با توجه به علاقه‌مندی‌های گوناگون کودکان و نوجوانان و گستردگی اطلاعات‌شان، شما برای تداوم این پیشرفت و تاثیرگذاری بر آنان، برای افزایش مهارت‌های ارتباطی و روزآمدسازی فعالیت‌ها پیوسته در حال آموختن باشید.

مدیرکل کانون در ادامه مربیان کتاب‌خانه‌ی سیار را سفیران دانایی و نور و روشنایی معرفی کرد که آرامش و نشاط و دانایی را به کودکان و نوجوانان هدیه می‌کنند و با مراقبت‌های خود در ساختن آینده‌ی آنان تاثیر مستقیم دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت فرهنگی و معیشتی ساکنان حاشیه شهر گفت: به امید خدا برنامه‌ریزی می‌کنیم که با کمک خیران بتوانیم علاوه‌بر کتاب، در زمینه‌ی تغذیه‌ی کودکان حاشیه‌ی شهر هم فعالیت‌هایی داشته باشیم

هادی در پایان خطاب به همکاران گفت: در تمام لحظه‌هایی که برای شادی بچه‌ها فکر و برنامه‌ریزی می‌کنید، قدم برمی‌دارید و در جاده‌ها به پیش می‌روید، سعادت دنیا و آخرت برای‌تان رقم می‌خورد و این انرژی خوب در همه جا منتشر می‌شود.

مدیرکل کانون در ادامه با اهدای لوح و هدیه از جمشید خواجه‌محمود، مربی فرهنگی، محمود شه‌بخش و حامد خرمشاهی، مربیان سیار، قدردانی کرد. در بخشی از لوح تقدیر آمده است: انسان‌های مهربان در برابر مهرورزی به دیگران احساس زیان نمی‌کنند؛ مهربانی خصلتشان است؛ باغبانانی هستند که نهال مهر را در وجود همگان می‌کارند تا دنیا زیباتر شود.

بدین‌وسیله از تلاش‌های ارزشمند جنابعالی در واحد سیار، که شور و نشاط و دانایی را به کودکان و نوجوانان در دورترین نقاط این سرزمین پهناور هدیه می‌کنید، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

قابل ذکر است کتاب‌خانه‌ی سیار در طول تابستان ۱۳۹۸ با اجرای بیش از هفتاد بار برنامه‌های پرنشاط فرهنگی، هنری و ادبی، به بیش از چهار هزار کودک و نوجوان حاشیه‌ی شهر زاهدان و روستاها امدادرسانی فرهنگی کرده است.

تقدیر مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان از همکاران واحد سیار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =