انجمن سینماگران نوجوان، فرصتی برای رشد و معرفی فیلمسازان خلاق و اندیشمند است

مدیرکل کانون استان، در مراسم تقدیر از داوران نوجوان بخش استانی سی و دومین جشنواره فیلم کودک با تشریح دستاوردهای سینمائی کانون، راه‌اندازی «انجمن سینماگران نوجوان» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را فرصتی برای رشد و معرفی فیلمسازان خلاق و اندیشمند عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در این آئین که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در «پردیس سینمائی ستاره باران» در تبریز برگزار شد، علی بینش در سخنانی، با تقدیر از نوجوانانی که به عنوان‌داور در بخش استانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک حضور داشتند، آن را فرصتی برای کسب تجربه‌ای ارزشمند برای نوجوانان دانست. وی با تشریح دستاوردهای سینمائی کانون، اظهار امیدواری کرد، این گروه از نوجوانان بتوانند از فرصت‌های پیش رو برای تقویت دانش سینمائی و ورود جدی و خلاقانه، به عرصه سینما استفاده نمایند.

وی با اشاره به راه‌اندازی انجمن سینماگران نوجوان در استان همزمان با سراسر کشور و تشریح اهداف آن، تشکیل این انجمن را فرصتی برای رشد و معرفی فیلمسازان خلاق برای آینده سینمای کشور عنوان کرد.

در این مراسم ضمن تقدیر از نوجوانان عضو هیأت داوری این جشنواره، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، به جهت مشارکت جدی در برگزاری این جشنواره تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =