کد خبر: 291446
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
بازدید 382
قصه‌گویان کرمانی به اجرای صحنه‌ای رسیدند

اسامی قصه‌گویان راه‌یافته به مرحله اجرای صحنه‌ای استان کرمان از سوی هیات داوران اعلام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، از تعداد ۱۷۳ قصه بارگذاری شده روی سایت قصه‌گویی با داوری محمدرضا قراری، مازیار رشیدصالحی و زهرا استاد نارویی، ۲۴ نفر از بخش خانم‌ها و آقایان، ۱۱ نفر از بخش دختران و پسران و ۳ نفر از بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها به مرحله اجرای روی صحنه راه یافتند و ۹ و ۱۰ مهرماه در سالن باران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به رقابت خواهند پرداخت.

بنابر این خبر، در بخش خانم‌ها و آقایان خانم‌ها مینا یوسفی، فرزانه ایران‌نژاد، مریم دیندار، مهری خسرویان، فردوس ابوالحسن‌زاده، فاطمه نارویی، محمدرضا برخوری مهنی، فاطمه اعلایی فرد، سمیه شایانفرد، فاطمه محمودی، سارا پروری، شبنم سیدی، زهرا جباری، رسول تورنجی، فاطمه اسکندری، فرزانه خسروی، لیلی خسروی، زهرا چوپانی، فاطمه زمانی، مهدیه عباس‌زاده، مریم زینلی، مهرداد حدادی، قدسیه زنگی‌آبادی و زهره منتظری خادم به مرحله اجرای صحنه‌ای جشنواره استانی راه یافتند.

همچنین در بخش دختران و پسران، رقیه صفاری، زهرا رحیم‌زاده، فاطمه بلوچ بامری، آوا گواشیری، فاطمه محمدی‌زاده، زهراسادات فرزینی، معصومه اسدی، مریم منصوری، محمد مظلومی، معصومه پورامینایی و فاطمه علی توکلی به اجرای صحنه‌ای جشنواره استانی رسیدند.

در بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هم فاطمه یوسف‌زاده، صغری خواجویی‌نژاد و مهین شهمرادزاده در اجرای روی صحنه به رقابت خواهند پرداخت.

این درحالی است که، از میان این  ۳۸ نفر، پنج قصه‌گو از بخش خانم‌ها و آقایان به مرحله منطقه‌ای که پایان آبان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی (منطقه۴) در مشهد برگزار می‌شود خواهند رفت و سه نفر دختر و پسر و سه نفر پدربزرگ و مادربزرگ به دبیرخانه کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار می‌شود معرفی می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =