حضور رئیس بنیاد کودک نمایندگی اردبیل در کانون و دیدار با مدیرکل استان

رئیس بنیاد کودک نمایندگی اردبیل ضمن حضور در اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، با مدیرکل دیدار و پیرامون افزایش تعاملات در راستای حمایت‌های توسعه‌ای نسل کودک، بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این دیدار زعفر احدزاده ضمن استقبال از اقدامات تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای توجه بیش از پیش به حقوق کودک و تبیین آن برای مسئولان، خانواده‌ها و کودکان، گفت: کانون پرورش فکری استان به عنوان متولی اصلی نسل کودک و نوجوان و پیشگام در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی بوده و به موازات این مهم به توسعه مهارت‌های زندگی تحت عنوان مهارت‌های مثبت و نیز توجه به حقوق شهروندی اهمیت می‌دهد.

احدزاده در ادامه تصریح کرد: در حوزه حقوق کودک، در کنار مسئولیت مهم پایش و ارزیابی کنوانسیون حقوق کودک استان و پیشگامی در راه‌اندازی نخستین کلینیک حقوق کودک و همچنین امضای تفاهم‌نامه همکاری توسط مدیرعامل کانون با دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، گویای حرکت‌های آغازشده در راستای توجه به حقوق کودک، فارغ از هر نوع محدودیت یا توانمندی‌های آنان است.

مدیرکل کانون استان ضمن اشاره به این مهم که کانون متعلق به همه کودکان است، تأکید کرد: این نهاد آمادگی حمایت و نیز ارائه خدمات به کودکان تحت پوشش بنیاد کودک استان را اعلام می‌دارد.

در ادامه، علیرضا فرهاد غیبی، رئیس بنیاد کودک نمایندگی اردبیل از آمادگی این بنیاد برای همراهی کانون استان در برگزاری مناسبت‌ها و برنامه‌های این اداره کل، به ویژه در هفته ملی کودک خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =