تجهیز شش دستگاه خودرو کتاب‌خانه‌های جدید سیار کانون اردبیل

شش دستگاه خودرو نیسان با حمایت شرکت سبلان خودرو مایوان اردبیل برای توسعه خدمات کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل آماده‌سازی و تجهیز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرکل کانون استان با بیان این مطلب گفت: با توجه به این‌که خدمات کانون پرورش فکری از طریق کتاب‌خانه سیار روستایی به مناطق کم برخوردار و محروم روستاهای استان گسترش می‌یابد، شش خودرو تازه با حمایت مالی شرکت سبلان خودرو مایوان اردبیل آماده‌سازی و قابل بهره‌برداری شد.

زعفر احدزاده تصریح کرد: تجهیز این خودروها و ساخت اتاق‌های مناسب و دارای استانداردهای لازم، با جلب مشارکت خیرخواهانه‌ی کارخانه سبلان خودرو مایوان با هزینه بیش از یک‌صد میلیون تومان صورت گرفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت‌های خیران فرهنگی استان و جلب کمک‌های مالی آن‌ها، اظهار داشت: ساخت شش اتاق استاندارد با طراحی مناسب از سوی کارخانه فوق در پی حمایت از فرهنگ کتاب‌خوانی و توسعه خدمات فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم استان انجام یافت و افزون بر جلب مشارکت حمایتی این کارخانه، از خیر حامی فرهنگ و آموزش استان هم در ماه‌های گذشته مساعدت مالی به کانون صورت گرفت که مبلغ ۲۰۰میلیون ریال به‌حساب درآمدی کانون کشور واریز شد.

این مدیر فرهنگی خاطرنشان کرد: حامیان فرهنگی و خیران می‌توانند در توسعه خدمات کانون نقش مهمی ایفا کنند و یکی از رویکردهای اصلی و مهم اداره کل کانون پرورش فکری استان جلب این مشارکت‌ها و مساعدت‌ها است.

هزینه خریداری این خودروها از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

گفتنی است، در این مراسم سعید خادمی مدیرعامل شرکت، مدیرکل و معاونان کانون استان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =