روز جهانی کودک برای کودکان اصفهانی به صورت ویژه برگزار می شود

کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: جلسه برنامه ریزی هفته ملی و روز جهانی کودک با حضور مسئولان دستگاه های فرهنگی و متولی در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، فلورا افشار زاده اظهار داشت: باتوجه به ماهیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جلسه برنامه ریزی هفته ملی و روز جهانی کودک با حضور مسئول حراست استان، معاون فرهنگی، کارشناسان فرهنگی، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان و نمایندگان سایر دستگاهها شامل بهزیستی، هلال احمر، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری، خانه کودک و سازمان تبلیغات به میزبانی کانون پرورش فکری برگزار شد.

وی ادامه داد: در ابتدا این جلسه سجادیان معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان به اهمیت دوران کودکی و همچنین رویکرد جشنواره یک هفته با کانون و نیز لزوم هم افزایی با سایر دستگاهها صحبت کرد و در ادامه نیز به اهمیت اجرای این ویژه برنامه در جهت رشد وتعالی نسل آینده ساز ایران اسلامی اشاره کرد و از همه دستگاه ها خواست تا این موضوع را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: در ادامه این نشست کارشناسان فرهنگی ضمن ارائه روزشمار هفته ملی، در خصوص نمایشگاه و مهرواره بازی ها و برنامه های هفته ملی کودک و جشن روز جهانی و نیز اجرای برنامه در مناطق محروم صحبت و تبادل نظر کردند.

فلورا افشار زاده ادامه داد: در ادامه این جلسه نمایندگان سایر دستگاهها نیز به ارائه برنامه های پیش بینی شده جهت اجرا در روز جهانی کودک پرداختند.

وی در ادامه گفت: همچنین در  خصوص اجرای برنامه های مشترک و تامین سالن و مکان اجرای ویژه برنامه روز جهانی کودک با همکاری همه دستگاه های حاضر در جلسه مصوباتی به تصویب رسید.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: در همین راستا ویژه برنامه مهرواره بازی ها در مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودک و نوجوان اصفهان واقع در ملک شهر خیابان ۱۷ شهریور از روز ۱۳ مهر به مدت یک هفته برگزار می شود.

فلورا افشار زاده در پایان گفت: روز جهانی کودک روز سه شنبه 16 مهرماه مصادف با 8 اکتبر 2019 است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =