داوری مقدماتی بخش استانی بیست‌و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کهگیلویه و بویراحمد

با داوری آثار قصه‌گویان در مرحله اولیه و مقدماتی، قصه‌گویان برگزیده، در اختتامیه جشنواره استانی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،  با پایان یافتن مهلت ارسال آثار برای شرکت‌کنندگان در بخش استانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی،  داوری مقدماتی بخش استانی این جشنواره در یاسوج آغاز شد.
بر همین اساس، با انتخاب گروه داوران از سوی دبیرخانه استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، آنها کار داوری در بخش مقدماتی این جشنواره را از روز پنج شنبه ۲۸ شهریورماه ۱۳۹۸ آغاز کردند.
داوران انتخابی در دو بخش؛ بخش اول:"دختران‌وپسران" و بخش دوم: "مردان‌و زنان" و "پدربزرگ هاومادربزرگ ها" و بخش آزاد به کار داوری قصه‌گویان می‌پردازند.
همچنین، با داوری آثار قصه‌گویان در مرحله اولیه و مقدماتی، قصه‌گویان برگزیده، در اختتامیه جشنواره استانی به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می‌کنند.
مجید عسکری ، فرحناز رحیمی و ماندانا خورشیدی  کارشناسان و مربیان کانون استان کهگیلویه و بویراحمد داوری مرحله مقدماتی را بر عهده دارند.

 مراسم اختتامیه جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد ، در روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه و در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =