اختتامیه جشنواره قصه‌گویی کرمان برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره استانی قصه‌گویی کانون کرمان در یخدان مویدی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مراسم پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله استانی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار شد و بعد از خوانش بیانیه هیات داوران عبدالرضاقراری، مازیار رشیدصالحی و زهرا استاد نارویی، برگزیدگان سه بخش جشنواره معرفی شدند.

بر اساس این خبر، در بخش خانم‌ها و آقایان به ترتیب فاطمه اعلایی‌فرد با قصه در جستجوی خدا، فاطمه زمانی با قصه نخودی و دیو، مهدیه عباس‌زاده با قصه فرشته‌ای از آسمان، شبنم سیدی با قصه پیچک‌های کویر و مریم دیندار با قصه سوپ هویج مقام اول تا پنجم را کسب کردند و به مرحله منطقه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی که پایان آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود راه یافتند.

همچنین در بخش پدربزرگ و مادربزرگ‌ها، فاطمه یوسف‌زاده با قصه یک جنگل و چند حیوان، مهین شهمرادزاده با قصه تنور و صغری خواجویی با قصه کیسه و پسته برگزیده شدند و در بخش دختران و پسران فاطمه بلوچ بامری با قصه خروس و سکه طلا، مریم منصوری با قصه آقا هزارپا و کفشدزک و آوا گواشیری با قصه یخی که عاشق خورشید شد برگزیده و به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی شدند و شب یلدا با قصه‌گویانی از سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

این در حالی‌ است که، داوران نوجوان جشنواره استانی قصه‌گویی کرمان فاطمه یوسف‌زاده، محمد مظلومی و لیلی خسروی را به عنوان برگزیدگان این دوره جشنواره قصه‌گویی انتخاب کردند.

بنابر این خبر، داوری داوران نوجوان از بخش‌های جنبی جشنواره بیست‌ودوم بوده است که به منظور اهمیت دادن به نظر و سلیقه نوجوانان و حضور بیشتر آن‌ها در جشنواره‌ها اضافه شده و در کنار دیگر داوران به قضاوت قصه‌های جشنواره می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =