کد خبر: 291671
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کاروان پیک امید به کهگیلویه و بویراحمد می‌آید

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کبری اخلاقی نیا در خصوص حضور گروه امدادی پیک امید گفت:طرح پیک امید با هدف خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم‌برخوردار و با حضور داوطلبانه و جهادی مربیان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان برگزار می شود.

وی اظهار داشت:خدمت‌رسانی به کودکان مناطق کم برخوردار  از اهمیت بسیاری برخوردار است و جا دارد از همه افرادی که به این موضوع همت گمارده‌اند، قدردانی شود. 

مدیرکل کانون کهگیلویه و بویراحمد از اجرای گروه امدادی پیک امید در ۶ شهر استان خبر داد و تصریح کرد:  برنامه های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان  توسط  کاروان‌ پیک امید برای  کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار اجرا می شود.

این مقام مسوول ابراز داشت: طرح امداد فرهنگی پیک امید شادی را به کودکان و نوجوانان هدیه می کند و این را می توان از تجربه حضور این گروه در ۳ استان گلستان ، خوزستان و سیستان و بلوچستان دریافت.
اخلاقی نیا در پایان یادآور شد : گروه امداد فرهنگی از ۱۵ تا ۱۸ مهر همزمان با هفته ملی کودک در شهرهای یاسوج، مارگون، سی سخت، گچساران، دهدشت و دیشموک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =