نمایشگاه «نقشی از رنگین‌کمان» در یزد، گشایش یافت

نمایشگاه آثار فرهنگی هنری ادبی اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری یزد با عنوان «نقشی از رنگین‌کمان» با حضور مدیرکل کانون استان گشایش یافت

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این نمایشگاه حاصل کار و تلاش مربیان در ایام تابستان و اعضای دختر و پسر کودک و نوجوان است  که در قالب فعالیت‌های سفال‌گری، نقاشی، کاردستی، دورریختنی‌ها، داستان و شعر و ... برگزار شده است.

 این نمایشگاه  که به مناسبت هفته‌ی ملی کودک با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان گشایش یافت، تا ۱۹ مهر از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای بازدید عموم دایر است و مدارس و خانواده‌ها می‌توانند از نزدیک با هنرنمایی اعضای کانون آشنا شوند.

 پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان گفت:  با برپایی نمایشگاه، آثار خلق شده‌ی اعضا به نمایش گذاشته می‌شود و ایجاد انگیزه‌ای برای بچه‌ها است تا در فعالیت‌های کانون مشارکت داشته باشند و نیز حس خوب تلاش و همدلی و آدمی دست می‌دهد

 وی افزود: برای خلق آثار، بسیار فکر و ایده به کار گرفته شده است و جای خوشبختی دارد که این تلاش به بار نشسته است.

  گفتنی است مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری یزد در ۵۲ متری امام‌شهر، بلوار ولی‌عصر، خیابان ۱۵ خرداد، پارک دانش واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =