امید با پیک‌های کانون به جنوب کرمان رسید

سه پیک امید از مربیان کانون در جنوب کرمان اردوی جهادی فرهنگی، هنری برگزار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، سه گروه از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در قالب پیک امید با برگزاری اردوی جهادی فرهنگی هنری، در دومین روز هفته ملی کودک با شعار« کودک، آموزش، سلامت و ایمنی» پیام کانون و هفته ملی کودک را به بچه‌های کم برخوردار این مناطق رساندند.

بنابر این خبر، مراکز فرهنگی‌هنری کانون عنبرآباد و جیرفت با همراهی مرکز فرهنگی‌هنری سیار رودبار، خانه بهداشت و آموزش و پرورش عشایری عنبرآباد به شهرک عشایرنشین آزادگان عنبرآباد رفتند و با اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی، مسابقه، اهدای کتاب و سفالگری نسیم مهربانی را به بچه‌های این منطقه رساندند.

همچنین، مرکز فرهنگی‌هنری کانون کهنوج و مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کهنوج و منوجان هم در قالب اردوی جهادیِ پیک امیدِ گروه دوم به مدرسه امام علی(ع) در روستای شاداب رفتند و پیام هفته ملی کودک را به بچه‌های این روستای دور هم رساندند.

این در حالی است که، مرکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار نرماشیر هم اردوی جهادی خود را در مدرسه عشایری علی آبادِ ضیا آباد نرماشیر با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری برگزار کردند و روز جهانی کودک و هفته ملی آن را با شعار « آینده ساختنی است» سپری کردند.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر درکرمان و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =