گشایش نمایشگاه «خانواده‌ی شاد» در کانون سمنان

نمایشگاه مسابقه‌ی نقاشی «خانواده‌ی شاد» هم‌زمان با روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری سمنان گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نمایشگاه آثار برگزیده کودکان و نوجوانان در نخستین مسابقه‌ی نقاشی «خانواده‌ی شاد» با حضور نبی‌اله خدابخشی مدیرکل کانون  پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مهسا شاه‌حسینی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی این استان و بهناز برزیگر کارشناس ناظر جشنواره قصه‌گویی، صبح روز سه‌شنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با روز جهانی کودک در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان، گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با مشارکت امور بانوان و خانواده استانداری و کانون پرورش فکری استان سمنان برگزار شد، ۵۰ اثر برگزیده نقاشی از کودکان و نوجوانان سراسر این استان در معرض نمایش عموم شهروندان قرار گرفت.

فراخوان مسابقه‌ی نقاشی «خانواده‌ی شاد» برای ۱۲ گروه سنی ۵ تا ۱۶ سال، تابستان امسال هم‌زمان با هفته‌ی دولت به‌منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و برقراری ارتباط عاطفی بین خانواده‌ها و نقش شادی در خانواده و...، برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، پس از بازدید از نمایشگاه در کارگاه نقاشی در جمع کودکان به خلق اثر با اکولین پرداختند و در آیین افتتاحیه جشنواره‌ی استانی قصه‌گویی از ۱۱ اثر برگزیده‌ی این فراخوان تجلیل شد.  

گفتنی است؛ این نمایشگاه، از ۱۶ تا ۲۳ مهرماه سال جاری به مدت یک‌هفته در شهرک مدیران، میدان پدران آسمانی، مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری، برگزار و از ساعت ۸ تا ۱۷، پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

علاوه بر این نمایشگاه در ۱۶ مرکز فرهنگی‌هنری کانون این استان هم‌زمان با هفته‌ی ملی کودک نمایشگاهی از آثار اعضا برگزار شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =