کد خبر: 292059
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
بازدید 531
کودک، محیط‌زیست، میراث فرهنگی و گردشگری

شهرداری و سازمان حفاظت از محیط زیست هم برای کودکان شهرکرمان ویژه‌برنامه برگزار کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، در روزهای میانی هفته ملی کودک با محوریت شعار روز سوم«کودک،محیط‌زیست، میراث‌فرهنگی و گردشگری»، شهرداری کرمان با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تبریک این هفته با تبلیغات بیلبوردی به کودکان شهر و برگزاری بازدید کودکان از میدان گنجعلی‌خان، بازار تاریخی و موزه بانوحیاتی کرمان علاوه بر کسب آگاهی در خصوص این مکان‌های تاریخی، آنها را با حرفه‌های قدیمی کرمان نیز آشنا کرد.

همچنین حضور بچه‌های مراکز تحت پوشش بهزیستی، شامل کودکان کار و پرورشگاه در شهربازی کرمان و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های شهرداری درهفته ملی کودک است.

این در حالی است که، اکران فیلم کودک با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ساعت 18:30 در روز پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه، در سینما روباز بوستان شهید مطهری و اجرای ویژه‌برنامۀ نسیم رویش، توسط فرهنگ‌سرای کوثر با همکاری مؤسسه خدمات پژوهشی اندیشه کیان از دیگر برنامه‌های این ایام شهرداری است.

بنابر این خبر، اداره‌کل حفاظت از محیط‌زیست هم با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی چون بازدید از موزه حیات وحش، اجرا برنامه موزیکال شاد، آشنایی با محیط زیست، دوستی با حیوانات، آزمایشگاه جادویی، دیدار با محیط بان، گریم صورت به شکل حیوانات، مسابقه نقاشی برای کودکان ناشنوای مدرسه پسرانه باغچه‌بان و کودکان پیش دبستانی‌های حاشیه شهر و ... در چند نوبت در محل اداره‌کل وظیفه حساس کردن کودکان نسبت به موضوع محیط‌زیست و حفاظت از آن را به خوبی به انجام رساند.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر درکرمان و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =