بادکنک‌ها در پارک آب و آتش به پرواز در می‌آیند

«هفته ملی کودک» با برپایی کارگاه‌های آموزشی، اجرای نمایش و پرواز بادکنک‌های رنگی در پارک «آب و آتش» جمعه ۱۹ مهر به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آخرین روز از «هفته ملی کودک» در کنار پرپایی کارگاه‌های نقاشی، عکاسی و پارچه‌نویسی با موضوع «آینده را باید ساخت» در محوطه پارک «آب و آتش» بادکنک‌های رنگی به پرواز در خواهند آمد.

نمایش خلاق به صورت گروهی خانواده و کودک، برپایی کارگاه کاردستی، ماسک‌سازی، اوریگامی در کنار اجرای نمایش محیطی از دیگر بخش‌های این در پارک «آب و آتش» هستند.

بر اساس جدول برنامه «هفته ملی کودک»، جمعه روز «کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی» نام‌گذاری شده و متناسب با این نام‌گذاری‌ها برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای نمایش‌های «شگفتی»، «بی‌چیز» و «کوکوی گردن‌دراز» در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

همچنین در روز پایانی هفته ملی کودک بیش از ۱۰ اجرا که بیشتر آن‌ها در پارک «آب و آتش» است، در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

تئاترهای «خوزه» با چهار اجرا، «مبارک و قالیچه پرنده» با سه اجرا و «هفت خوان» با سه اجرا در عصر روز جمعه در پارک آب و آتش نمایش داده می‌شود و تئاتر «ماهی رنگین‌کمان» در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران اجرا می‌شود.

برپایی کارگاه‌های هنری و فرهنگی شامل کتاب‌خوانی، معرفی سرزمین، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، نقاشی، سفال‌گری و کاردستی و اوریگامی در نگارخانه آفتاب و چهارسو مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های روز پایانی هفته ملی کودک است.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =