حضور پرشور کودکان و نوجوانان در برنامه‌های آخرین روز «هفته ملی کودک»

آخرین روز برنامه‌های هفته ملی کودک از سوی کانون پرورش فکری با برپایی چندین کارگاه آموزشی و ۱۰ نمایش محیطی در محوطه پارک آب و آتش پایان‌بخش همراه بود که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان روبرو شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی کارگاه‌هایی همچون نقاشی، عکاسی، پارچه‌نویسی، نمایش خلاق، کاردستی، ماسک‌سازی و... در کنار اجرای ۱۰ نمایش محیطی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های‌شان در محوطه پارک آب و آتش به ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک پایان داد.

بچه‌ها در کنار خانواده‌های‌شان توانستند ضمن بهره‌گیری از برنامه‌های متنوع همچون حضور در کارگاه‌های مختلف و تماشای نمایش‌های محیطی متنوع در کنار مربیان و والدین‌شان با بخشی از بازی‌های سنتی مثل «گرگم و گله می‌برم»، «آسیاب بچرخ، می‌چرخم»، «عمو زنجیرباف» و... آشنا شوند و در محیطی امن به بازی و شادی بپردازند.

حضور دو عروسک غول پیکر پدربزرگ و مادربزرگ کاری از محسن اکرمی از کانون استان یزد جلوه خاصی به این برنامه‌ها بخشید و بچه‌ها ضمن همراهی با این دو عروسک به شادی و آوازخوانی پرداختند.

بر اساس این خبر، روز جمعه نوزدهم مهر روز «کودک، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی» نام‌گذاری شده بود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تلاش کرد تا با برپایی کارگاه‌های متنوع، اجرای نمایش‌های مختلف و پرواز بادکنک‌های رنگی با حضور در میان مردم، روزی به یاد ماندنی را برای کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌های‌شان رقم زند.

حضور «پیک امید» تماشاخانه سیار کانون برای کودکان مناطق کم‌برخوردار شهر یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد در هفته ملی کودک از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده، این هفته بود.

هفته ملی کودک با شعار «آینده راباید ساخت» روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر  در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =