اعضای برگزیده کانون پرورش فکری استان با فرماندار یزد دیدار کردند

به مناسبت هفته‌ی ملی کودک، اعضای برتر و برگزیده‌ی کانون پرورش فکری استان، با حضور در فرمانداری، با فرماندارشهرستان یزد، دیدار کردند

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دیدار اعضای برتر و برگزیده‌ی کانون که در فعالیت‌های رباتیک، چرتکه، دومینو، آی‌مت، کتاب‌خوانی، شعر و داستان و افتخارات خوبی را با نام کانون کسب نمودند به جهت تجلیل ازآن‌ها، با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان، عالیه قوامی معاون اداری مالی کانون، و جمعی از کارشناسان فرهنگی، مربیان مسوول، در سالن ولایت فرمانداری یزد، انجام شد.

 

 در این دیدار پیغمبری مدیرکل کانون استان، به معرفی اعضا پرداخت و با اشاره به ششمین روز از هفته‌ی ملی کودک، «روز کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه»، گفت: فعالیت‌های چهل و دوگانه‌ی کانون، کتاب‌محور است و اعضا در فعالیت‌هایشان از کتاب بهره می‌برند.

 

 در ادامه پیغمبری از محمدعقدایی قاری خوش‌صدای این نشست، قدردانی کرد و وی را به عنوان عضو افتخاری کانون معرفی کرد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری استان با تشکر از مساعدت‌های سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد، وی را انسانی فرهیخته و خوش فکر دانست و به وی لقب مرد نیک‌رفتارسبزاندیش داد و با اهدای یک اثر زیبا از دست‌ساخته‌های اعضای کانون، از رستگاری تشکر کرد.

 رستگاری با اشاره به رسالت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیان کرد: کانون توانسته نسل آینده را مهربان‌تر، با رفتارهای انسانی  قوی‌تر و ویژگی‌های درست انسانی پرورش دهد.

وی تصریح کرد: از دغدغه‌های کانون مطلع هستم و تلاش ما این است که با انجام برخی اقدامات شرایط بهتری در این مجموعه ارزش‌مند رقم بخورد.

  رستگاری اظهارامیدواری کرد: به زودی شاهد موفقیت‌های کانونی‌ها در مسابقات ملی و بین‌المللی باشیم.

 

 در پایان مراسم دیدار با فرماندار، اعضای کانون از سیدمحمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد، لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود، دریافت کردند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =