مهرواره‌ی بازی و ورزش کودک در سمنان

نخستین مهرواره‌ی بازی و ورزش کودک با مشارکت کانون پرورش فکری در سالن وحدت سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در پنجمین‌روز از هفته‌ی ملی کودک، نخستین مهرواره‌ی «بازی و ورزش کودک» با دعوت از عمو ورزش با مشارکت کانون پرورش فکری، هیئت ورزش‌های همگانی، بهزیستی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان، عصر چهارشنبه ۱۷ مهرماه ۱۳۹۸ در سالن وحدت این شهرستان برگزار شد.

این مهرواره با محوریت خانواده در راستای شعار هفته‌ی ملی کودک مبنی بر «آینده را باید ساخت» ویژه کودکان ۳ تا ۹ سال، پیش‌بینی و با حضور بیش از هزار کودک سمنانی و اجرای بازی‌های تعاملی همراه با والدین برگزار و با استقبال آن‌ها روبه‌رو شد.

از آنجا که ذهن، روح و روان کودک در بازی‌ها و فعالیت‌های کودکانه به شدت درگیر است، هدف از برگزاری این مهرواره نیز، شناخت تأثیر مثبت فعالیت بدنی بر روان کودک و شکل‌گیری شخصیت او، ایجاد فرهنگ توجه به بازی و ورزش کودکان، افزایش روحیه نشاط و شادی، تقویت مهارت‌های اجتماعی و اعتماد به نفس، ترویج و بیان اهمیت ورزش در کودکی، توانمندسازی کودکان و... بود.

در بخشی از این مهرواره، طومار هفته‌ی ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» از سوی کودکان سمنانی به  امید داشتن جهانی بدون جنگ، سرشار از شادی و لبخند، امضا شد.

گفتنی است؛ برنامه‌های متنوعی از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته‌ی ملی کودک با مشارکت کانون پرورش فکری و نهادهای فرهنگی متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان در سراسر استان سمنان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =