جشن شاد «زنده‌باد کودکی» در کانون سمنان

جشن بزرگ شادی با عنوان «زنده‌باد کودکی» ویژه نوگلان مهدهای کودک بهزیستی شهرستان سمنان در کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، در ششمین‌روز از هفته‌ی ملی کودک، جشن بزرگ شادی با عنوان «زنده‌باد کودکی» با دعوت از مجریان حوزه‌ی کودک و مشارکت کانون پرورش فکری، هیئت ورزش‌های همگانی، بهزیستی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری سمنان، صبح پنج‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۳۹۸ در تالار همایش مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

این جشن در راستای اهمیت دوران کودکی ضمن توجه به حساسیت‌های موجود در راستای تأمین و برآورده کردن نیازهای گسترده‎ی فردی، اجتماعی، روانی، بهداشتی و امنیتی کودکان، پیش‌بینی و از سوی مجریان حوزه‌ی کودک، برنامه‌های شاد و متنوعی برای کودکان، اجرا شد که استقبال مربیان و والدین را در پی داشت.

هدف از این جشن، علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کودکان، برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی و ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های کودکان امروز، هم‌افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای متولی کودک، معرفی سازمان‎های فعال در حوزه‎ی کودک و ظرفیت‌های آن‌ها به جامعه به ویژه «خانواده‌ها و اولیای تربیتی» عنوان شد.

گفتنی است؛ برنامه‌های متنوعی از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به مناسبت هفته‌ی ملی کودک با مشارکت کانون پرورش فکری و نهادهای فرهنگی متولی حوزه‌ی کودک و نوجوان در سراسر استان سمنان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =